luni, 8 iulie 2013

Intro

Niciodata nu mi au placut inceputurile. Si nici explicatiile. De ce ,cum,care,unde..Le consider doar complemente. Atat. 
Sa explic de ce Blue? N am chef. 
De ce alt blog? 
Pentru ca fug de mine. Si de cei carora -uneori- fara vrere , le fac rau.
Ma ascund pe oriunde. Sa mi ling ranile proaspete. Sau mai vechi. Whatever.
Ce se va intampla p acilea?
Nici asta n am habar. 
Voi scrie. 
Despre vreme, despre ce draq imi naste sinapslee astea ciudate ale mele.
Sunteti liberi sa ma cititi. Sa ma huliti. (oricum moderez comentariile).Sau sa dati click din start pe X ul ala din dreapta sus. I do not care ce faceti. Pentru ca nici eu nu stiu ce fac. Deocamdata.
Nu va asteptati la siropisme. Nu ganditi ca voi tasta despre trecut. Nici macar despre erorile ce le am facut amu cateva clipe,ceasuri, zile, luni sau ani. 
La ce bun lamentari si pareri de rau? Sunt doar pentru cei slabi de inger. 


O femeie singura ce sufera, nu va spune nimic pentru ca nu va fi crezuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu